مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:

برگزاری جشنواره ملی عروسکی، مهمترین رویداد هنری در استان مرکزی است

خبرگزاری پانا: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: پانزدهمین جشنواره ملی عروسکی، مهمرتین رویداد هنری در استان مرکزی است.

کد مطلب: ۱۲۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد تقی حقی در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره عروسکی در استان مرکزی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال برای دومین سال استان مرکزی میزبانی جشنواره عروسکی را بر عهده گرفته است.

وی ابرازکرد: در این جشنواره که از 31 مرداد ماه در اراک آغاز شده است استان های اردبیل، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، تهران، چهارمحال و بختیاری و کردستان نمایش های عروسکی خود را اجرا کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ارائه کارهای نمایشی را مهمترین عامل تعلیم و تربیت تاثیرگذار در کودکان و نوجوانان عنوان و تصریح کرد: هدف از انجام نمایش های عروسکی، پرورش فکر کودکان و نوجوانان و تربیت آنها مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره عروسکی، اظهار داشت: در این جشنواره 21 گروه نمایشی شامل 8 گروه اعضا و 4 گروه مربیان به انضمام 2 گروه پسرها و آقایان، 10 گروه خانم ها و دختران و یک گروه هم در بخش جنبی جشنواره از استان اردبیل حضور داشتند.

حقی خاطرنشان ساخت: در طول برگزاری این جشنواره تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح پارک های شهرستان اراک 10 اجرای نمایش عروسکی را انجام داده است.

وی در پایان با بیان اینکه استان مرکزی مهد پرورش شخصیت های برجسته و تاثیرگذار تاریخ ایران در عرصه های مختلف است، خاطرنشان ساخت: حضور هنرمندان و شخصیت های برجسته در استان مرکزی نشان از وجود خلاقیت و هنر در این استان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار