در آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه انجام شد:

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات کشوری

چهاردانگه (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری حوزه فرهنگی، هنری، قرآنی و علمی منطقه چهاردانگه با حضور رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه در سالن همایش آموزشگاه شاهد شهدای گمنام چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات کشوری

روح الله مسعود‌پوری رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در آئین تجلیل از برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن و فرهنگی، هنری منطقه چهاردانگه گفت: در سند تحول بنیادین نگاه عمیقی به حوزه فرهنگی و هنری شده است و هیچ دانش‌آموزی نباید از این فرصت‌های تربیتی و معنوی دور بماند و وظیفه ماست تا فرصت‌هایی را فراهم آوریم تا همه دانش‌آموزان متناسب با علایق، استعدادها و توانمندی‌های خود در مسیر رشد همه جانبه قرار بگیرند.

او افزود: دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی‌های خود به سمت و سوی هنر و مهارت رفته و تلاش می شود دانش‌آموزان دیگر هم تشویق شوند و به سمت کسب هنر و مهارت حرکت کنند.

در ادامه این مراسم محمد‌رضا بهمنش، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه حوزه قرآن، عترت و نماز یکی از موفق ترین مجموعه‌ها در آموزش و پرورش است، بیان کرد: ضمن تشکر نسبت به حسن اجرای فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا با استفاده از فرصت‌های فضای مجازی، از تمام این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های بی شائبه و شبانه‌روزی همکاران و نتیجه یک کار تیمی و منسجم است، قدردانی می‌کنم.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی و هنری علمدار، علوی، معلمان هنرمند، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، جشنواره فرهنگی، هنری فردا، پرسش مهر ۲۱ریاست جمهوری و جشنواره الگوهای برتر تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: امیر غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار