باهنر:

سیستم امنیتی در مقابل توزیع دلارهای ‌تقلبی هوشیار است

خبرگزاری پانا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره شایعه ورود دلارهای تقلبی به بازار گفت: خبردقیقی دراین باره ندارم امااگر دلارتقلبی هم در بازار توزیع شده باشد سیستم امنیتی و اطلاعاتی در مقابل توزیع این دلارها هوشیاراست.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مجلس، محمدرضا باهنر افزود: اگر دلار تقلبی وارد بازار شود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و پولی کشور آن را به سرعت رصد می کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی درباره اعلام‌وصول شدن طرح سوال از رییس جمهور، گفت: فرایند بررسی سئوال طبق آیین نامه انجام می شود، از این‌رو سئوال از رییس جمهورمستقیم از سوی هیات رییسه اعلام وصول نمی‌شود بلکه به کمیسیون مربوطه ارجاع خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره به مصلحت بودن طرح سوال از رییس جمهور اظهارداشت: اینکه طرح سوال به مصلحت است یا خیر را نمی دانم اما ما طبق فرایند قانونی عمل می کنیم وپس از پایان مهلت قانونی منتظرگزارش کمیسیون پس از بررسی طرح سوال از رییس جمهور هستیم.

گفتنی است : چندی پیش رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداده بود: پنج میلیارد دلار ارز تقلبی وارد کشور شده است و متاسفانه این ارزها در حال توزیع در سراسر کشور است و مردم باید مراقب باشند تا مالباخته نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار