امام‌جمعه خاورشهر:

نظام مقدس جمهوری اسلامی به زن عزت بخشید

شهرری(پانا)- برگزاری جشن میلاد با‌سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور امام‌جمعه خاورشهر و نماینده ولی‌فقیه حجت‌الاسلام یاسینی، سعید دادگستر شهردار خاورشهر، سرهنگ زنگنه، جانشین کلانتری‌۱۷۷ خاورشهر، بسیج خواهران ۳۳۱ بشرا، انجمن اولیا و کادر مدیریت دبیرستان حدیث کسا ناحیه یک ری.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام مقدس جمهوری اسلامی به زن عزت بخشید

در این مراسم امام‌جمعه خاورشهر و نماینده ولی‌فقیه حجت‌الاسلام یاسینی اظهار کرد: در تاریخ اسلام، دو بار به مقام زن کرامت بخشیده شد. یک‌بار توسط پیامبر‌اسلام(ص) زن از حضیض ذلت به اوج عزت رسید، زمانیکه پیغمبر دست حضرت‌فاطمه‌(س) را می‌بوسید، ایشان در واقع می‌خواستند به مردان بگویند که دخترانتان را گرامی بدارید و بار دیگر هم در عصر ما این چنین اتفاق افتاد؛ در نظام‌مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد، که به زن‌ به چشم و صرفا برای تبلیغات و استفاده‌های نامتعارف سردمداران زور و تکبیر استفاده نشد و امام و انقلاب ‌اسلامی به زن عزت بخشید.
حجت‌الاسلام یاسینی در ادامه با اشاره به جوامع غرب اظهار کرد: امروزه در جوامع غربی خبری از آزادی زن نیست؛ بطوریکه، گستاو لوبون، نویسنده فرانسوی می‌گوید: من در شرق عزت زن را دیدم نه در غرب.
عزت زن به این نیست که برای مثال راننده کامیون باشد، بهترین شغل برای مادر بودن است، دختر و همسر بودن است.در جامعه ما، زنان در همه عرصه‌های فرهنگی حاضر هستند و نیمی از اساتید دانشگاه و دانشجویان ما را بانوان تشکیل می‌دهند و در تولید، فناوری دانش بنیان و در همه عرصه ها حضور دارند.
ودر پایان مراسم، هدایایی تقدیم بانوان و دختران هم‌نام با نام زیبای حضرت‌زهرا‌(س) شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا جیریائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار