مدیر روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش فارس خبر داد:

آغاز تولید و پخش برنامه جدید سیمای مدرسه در استان فارس

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش فارس از آغاز تولید و پخش برنامه جدید سیمای مدرسه در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا شعبانی با اشاره به ظرفیت های عظیم آموزش و پرورش در جامعه، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان موثرترین و اساسی ترین دستگاه درتمامی برنامه ها وخصوصا" فرهنگ سازی در جامعه می باشد.
وی ادامه داد: در این راستا و برای آشنایی مسئولین، مردم و بخصوص اولیای محترم دانش آموزان با این همه ظرفیت، اداره كل آموزش و پرورش فارس با مشاركت سیمای مركز فارس اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان "سیمای مدرسه" كرده است.
شعبانی زمان پخش برنامه تلویزیونی سیمای مدرسه را روزهای چهار شنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبكه استانی فارس عنوان و ابراز داشت: در این برنامه سعی شده است تا ضمن آشنایی مردم با فعالیت های واحد های مختلف آموزش و پرورش، فرهنگیان و دانش آموزان موفق نیز به آنها معرفی شوند.
مدیر روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش فارس در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص استان و بر قله بودن فارس، اذعان داشت: این برنامه سعی دارد با سفر به اقصی نقاط فارس این پتانسیل ها را در حوزه آموزش و پرورش شناسایی و معرفی كند.
شعبانی همچنین با اشاره به اینكه امسال هوشمند سازی مدارس از اولویت های اصلی آموزش وپرورش می باشد، خاطرنشان کرد: در تمامی قسمت های این برنامه سعی شده كار با تخته هوشمند و مزایای استفاده از آن به فرهنگیان و دانش آموزان آموزش داده شود.
وی همچنین از تولید و پخش برنامه "صدای معلم" خبر داد و تاکید کرد: این برنامه نیز كه چهارشنبه ها ساعت 16:15 الی 17 از صدای مركز فارس پخش می شود همانند سیمای مدرسه تلاش دارد تا به معرفی دستاوردها وپتانسیل های اموزش و پرورش بپردازد.
شعبانی در پایان نیز گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنها می توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در خصوص این برنامه ها به سامانه پیامك 30007939 ارسال و یا با تلفن های گویای 2305313 الی 15 با دست اندر كاران این برنامه در میان گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار