آثار نقاشی هنرمندان نیشابور «هاوین» در نگار خانه کمال الملک بر پا شد

خبرگزاری پانا: نمایشگاه نقاشی «هاوین» آثار گروهی هنرمندان نقاش نیشابوری در محل نگارخانه کمال الملك نیشابور بر پا شد.

کد مطلب: ۱۰۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، حمید رضا آتشی؛ مسوول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: هنرمندان نقاش نیشابوری تا كنون در زمینه های مختلف هنری توانسته اند با خلق آثار منحصر به فرد گام سبقت را از دیگر شهرستانها ربوده و همیشه دارای مقام های كشوری و بین المللی بوده اند و در حال حاضر نیز نمایشگاه نقاشی گروهی « هاوین » در معرض دید عموم قرار داده اند .

وی گفت: نمایشگاه نقاشی «هاوین» آثار هنرمندان نیشابوری علی امامی، روح انگیز روح بخش و زهرا اسكندری است كه شامل 23 اثر رنگ روغن، راپیت، گواش، مداد و كنته و با موضوع آزاد در ابعاد 30*20 تا 150*100 سانتیمتر در معرض دید عموم قرار دارد.

آتشی خاطر نشان كرد: این نخستین نمایشگاه گروهی هنرمند ان نیشابوری علی امامی، روح انگیز روح بخش و زهرا اسكندری است که به سبك سورئالیسم و زحمات طاقت فرسای چندین ماهه آثار خود را ارائه کرده است.

مسوول مجتمع های فرهنگی و هنری به هدف از این نمایشگاه اشاره كرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری بخصوص جوانان و تشویق این قشر مهم جامعه و نقد و بررسی آثار ایشان برگزار شده است.

وی تصریح كرد: نمایشگاه نقاشی « هاوین » از 22 الی 27 تیر 92 همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا می باشدو در معرض دید عموم قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار