مراسم اختتامیه طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بهارستان برگزار شد

خبرگزاری پانا:مراسم اختتامیه طرح ها و برنامه های معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یك بهارستان در کانون فرهنگی شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، مراسم اختتامیه طرح های معاونت آموزش ابتدایی با حضور مدیر و شورای معاونین منطقه و زحمت کشان طرح های مقطع ابتدایی در کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری شهر گلستان برگزار شد .

در این مراسم باشکوه ابتدا صدیقه علیپور معاون آموزش ابتدایی ناحیه یك بهارستان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گزارشی از طرح های مختلف مقطع ابتدایی ارائه کرده و از انجام طرح هایی از جمله جشنواره طراحی آموزشی ، مستند سازی تجربه های برتر ، مهارت و آداب زندگی اسلامی ، طرح کلام امیر ، در محضر قرآن و دیگر طرح ها و برنامه ها خبر داده و گفت : با یاری خداوند متعال توانستیم امسال نیز با همکاری خوب زحمت کشان نظام تعلیم و تربیت در ناحیه یك بهارستان تمامی طرح ها و برنامه ها را در سطح خیلی خوبی انجام دهیم .

همچنین سید ضیاء چراغی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یك بهارستان ضمن تقدیر از فعالیت های ارزنده شاخه ی آموزش ابتدایی این ناحیه و بیان اهداف مهم برگزاری این مراسم از جمله در جملاتی با اشاره به موعود و اعتقاد به منجی در ادیان مختلف به ارائه راه هایی برای انتظار امام عصر ارواحنا فداه پرداخته و گفت : انتظار طبق آیین دین و مذهب ما ، یعنی هر کس وظایف اسلامی خود را انجام داده و از محرمات الهی دست بردارد .

در ادامه ی این جلسه سید ضیاء چراغی با تقدیر از زحمات علی ذوقی معاون پژوهش این ناحیه و اهدای لوح سپاس به وی تودیع محمد علی غفاری به عنوان معاون جدید پژوهش این ناحیه را انجام داد .

در پایان مراسم از تمامی زحمت کشان طرح های آموزش ابتدایی با اهداء تقدیرنامه و کارت هدیه بانکی تقدیر و تشکر بعمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار