در گفت و گو با پانا عنوان شد:

پیست دیزین آماده میزبانی از اسکی بازان روی چمن است/میزان خسات را نمی دانیم

خبرگزاری پانا: مدیر مجموعه پیست دیزین گفت: پیست دیزین برای میزبانی مسابقات لیگ اسکی روی چمن و اردوهای تیم ملی هیچ مشکلی ندارد.

کد مطلب: ۱۰۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

قربان علی سولقانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا عنوان داشت: ما باید شکایت خود را تنظیم کنیم و خواهان حضور کارشناس برای مشخص شدن علت آتش سوزی شویم. همچنین در این شکایت درخواست مشخص شدن میزان خسارات را ارائه خواهیم کرد. در نتیجه هنوز گزارشی از میزان خسارات به دست ما نرسیده است.


وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه بالابر پیست دیزین که قلب مجموعه محسوب می شود، از بین رفته است ولی برای میزبانی مسابقات لیگ اسکی چمن از روز بعد از حادثه تمام نیروهای ما بسیج شده اند تا رقابت ها بدون هیچ مشکلی برگزار شود. با تلاش های صورت گرفته، بالابر مربوط به پیست دیزین برای برگزاری لیگ اسکی روی چمن در حال آماده سازی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. در کنار برگزاری مسابقات لیگ، پیست دیزین این آمادگی را دارد تا خدمات مورد نظر جهت آماده سازی تیم ملی را نیز ارائه کند.


قربان علی سولقانی با اشاره به این که دستگاه های بالابر بالای 90 درصد به قطعات نیاز دارد تا بتوان آن را راه اندازی کرد، گفت: با توجه به مساله تحریم موجود، باید سعی کنیم که قطعات را از شرکت " پوما فرانسه " خریداری کنیم که نمی توان مبلغ دقیق بودجه مورد نیاز را پیش بینی کرد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار