جانشین فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت: شهید سلیمانی نماد مقاومت در مسیر حقانیت است

پاکدشت(پانا)- مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی با حضورفرهنگیان، شورای معاونین و مدیران مدارس آموزش و پرورش پاکدشت برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت: شهید سلیمانی نماد مقاومت در مسیر حقانیت است

در این مراسم محسن حسینی جانشین فرمانده سپاه پاکدشت در سخنانی اظهار کرد: کوردلان آمریکایی و ایادی صهیونیست بدانند با رفتن قاسم سلیمانی مسیر مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه خون پاک او باعث جوش و خروش خیل عظیمی از رهروان حقیقت و عدالت در همه جهان خواهد شد.

او در ادامه افزود: به فرموده رهبر عزیزمان از این پس باید مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب که دستشان به خون مطهر شهدای عزیزمان آلوده شده است، منتظر انتقام سخت نیروهای جبهه مقامت باشند و دوستان و دشمنان بدانند که رهروان این مسیر با انگیزه‌ای بیشتر و قدرتی مضاعف‌تر در میدان مقاومت حاضر بوده و اجازه گردنکشی و عصیان را به شیاطین زمان نخواهند داد.

حسینی بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی سربازی بی‌بدیل در راه اسلام بود که سال‌ها مجاهدت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خدمت در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی مدال پر افتخاری بر سینه ایشان بود که شهادت کمترین پاداش این فداکاری هاست.

در این مراسم محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش، محمد اسدی معاون پرورشی و تربیت بدنی، یاسر آرش کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش پاکدشت نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار