مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه سنجش نوآموزان بدو ورود دبستان:

بهترین و استاندارد ترین فضاها برای سنجش نوآموزان اختصاص یابد

زنجان (پانا) - ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت با توجه به حساسیت های موجود امسال باید بهترین، شاداب ترین و تمیزترین محیط های آموزشی با رعایت همه جوانب بهداشتی و امنیتی برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اختصاص یابد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بهترین و استاندارد ترین فضاها برای سنجش نوآموزان اختصاص یابد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای این جلسه فاطمه باغبانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های ذیربط، گزارشی از روند اجرای این طرح در سال گذشته ارائه کرد و انتظارات این مجموعه را به منظور ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌ها و نوآموزان از دستگاه‌های مرتبط بیان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه ها در اجرای دستورالعمل سنجش نوآموزان اظهار کرد: در خواست ما این است که شبکه بهداشت استان، هم در بحث نیروی انسانی و هم از لحاظ امکانات و تجهیزات در امر اجرای بهینه این طرح کمک کنند، چرا که ۲۰ هزار خانواده به عنوان شهروند و دانش آموز در این چرخه قرار می گیرند که لازم است بهترین امکانات و فضاها همراه با رعایت کامل مسائل بهداشتی برای اجرای مطلوب این طرح اختصاص یابد تا خانواده ها با احساس امنیت و بدون داشتن اضطراب و استرس با نظم و انضباط مناسب و کیفیت کار بالا خدمات سنجش و ارزیابی نوآموزان را دریافت کنند.

در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه اجرای بهینه طرح بیان کردند. اتخاذ تدابیر لازم در خصوص فاصله گذاری اجتماعی زمان و نحوه حضور اولیا و نوآموزان در پایگاه های سنجش کوتاه کردن فرآیند سنجش از لحاظ زمانی و استقرار ناظر بهداشتی در پایگاه ها از مهمترین نکات ارائه شده بود.

شایان ذکر است این برنامه، تمامی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مناطق 14 گانه را پوشش خواهد داد و با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اواخر تیر ماه لغایت نیمه اول شهریور سال جاری در 15 پایگاه ( 6 پایگاه ثابت و9 پایگاه سیار) در سطح استان اجرا خواهد شد.

ضمناً به همراه داشتن اصل شناسنامه والدین و نوآموز، یک قطعه عکس 4*3 نوآموز، کارت واکسیناسیون و پرداخت مبلغ مربوطه با استفاده از کارت بانکی در محل پایگاه ها الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار