معاون گردشگری استان تهران
شکایات گردشگران کمتر از زمان پیشبینی شده رسیدگی میشود
تهران (پانا) - معاون گردشگری استان تهران گفت با برنامهریزی انجام شده پیش از شروع دور اول سفرهای نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسفارتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیشبینی شده انجام شود.
به گزارش روابط عمومی گردشگری استان تهران، شهرام علیمحمدی با اظهار اینکه از ابتدای سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۴۰۰ شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است، گفت: با افزایش نظارتها امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.
علیمحمدی گفت: با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال ۹۸ در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است.
ارسال دیدگاه