«مهاجرت»؛ موضوع دومین مسابقه مناظره اجتماع «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای اشراق

تهران (پانا) - نوجوانان برگزیده نشست‌های گفت‌وگومحور «بچه‌های رستا» از سراسر تهران ضمن حضور در این مسابقه پای میز مناظره می‌نشینند.

کد مطلب: ۱۵۱۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«مهاجرت»؛ موضوع دومین مسابقه مناظره اجتماع «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای اشراق

پنجمین اجتماع «بچه‌های رستا» با حضور نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به گفت‌وگو از سراسر پایتخت، روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در قالب مسابقه مناظره با موضوع مهاجرت و محور محتوایی «رفتن همیشه بهترین تصمیم نیست!» در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

در این گردهمایی، نوجوانان منتخب ویژه‌برنامه «بچه‌های رستا» در قالب گروه‌های سه نفره دختران و پسران در مسابقه‌ای به «مناظره» با یکدیگر می‌پردازند. در این مسابقه هر گروه باید در زمان تعیین‌شده در جایگاه «موافق» و «مخالف» اظهار نظر کرده و ضمن دفاع از گفته‌های خود، داوران و گروه مقابل را اقناع کند. از هر مناظره یک گروه با نشان دادن قدرت استدلال و اقناع خود، برنده می‌شود و در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

در ادامه این برنامه، نشست گفت‌وگو با حضور تسهیلگر و مشارکت سایر نوجوانان حول موضوع بحث‌شده برگزار می‌شود. بهره‌مندی از امکانات اردویی فرهنگسرای اشراق از جمله بخش‌های دیگر این اجتماع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سلسله‌نشست‌های گفت‌وگومحور «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر مناسب برای گفت‌وگو و کنشگری حول محور موضوعات مختلف از نگاه نوجوان و تقویت روحیه پرسشگری در آنها از ابتدای سال ۱۴۰۲ در فرهنگسرا‌های شهر تهران در حال برگزاری است و تا کنون ۳۲ نشست از این سلسله‌نشست‌ها در مراکز فرهنگی هنری برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار