اعلام نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش امروز (۸ مهرماه) اعلام شد و داوطلبان می‌توانند نتیجه پایانی آزمون و کارنامه را با ورود به پروفایل خود مشاهده کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام بیش از ۱۹ هزار مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن آغاز و چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد که ۴۰۶ هزار و ۲۱۴ نفر به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر سراسر کشور در این آزمون شرکت کردند.

پذیرفته‌شدگان پس از مراحل مصاحبه و گزینش، استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد. طبق قانون، این افراد باید امتیازاتی بدست آورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند اما تلاش شده از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

همچنین نتایج اولیه آزمون کتبی در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شده بود.

 ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.

در نهایت با توجه به اتمام روند بررسی مدارک و اعلام امتیازات بخش ارزیابی تکمیلی توسط دستگاه پذیرنده نیرو، نتایج نهایی آزمون مذکور در پروفایل داوطلبان بارگذاری شد و داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع از نتیجه پایانی با ورود به پروفایل  خود،( https://hrtc.ir) در بخش اعلام نتایج نهایی، کارنامه را مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار