آمادگی بیمارستان‌های ایران برای انتقال و پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان

تهران (پانا) - معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به حادثه انفجار تروریستی روز گذشته لبنان و تماس تلفنی وزیر بهداشت با همتای لبنانی خود، از آمادگی بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مجروحان این حادثه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی بیمارستان‌های ایران برای انتقال و پذیرش مجروحان حادثه تروریستی لبنان

سعید کریمی با بیان این خبر اظهار داشت: با دستور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی برای پذیرش مجروحان این حادثه آمادگی کامل داریم و در صورتی که این عزیزان برای دریافت خدمات درمانی به کشورمان منتقل شوند، به سرعت به بیمارستان‌ها اعزام و پذیرش و بستری می شوند.

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: از همان لحظات اولیه این حادثه تروریستی، وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود برای کمک به مجروحان را اعلام کرده و تمام توان تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات به این مجروحان به کار گرفته می شود.  

دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس نیز با اشاره به هماهنگی این سازمان با فرودگاه برای انتقال مجروحان، گفت: برای انتقال این مجروحان از فرودگاه به بیمارستانهای تهران، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برای پذیرش مجروحان در بیمارستان‌ها و حضور نیروهای متخصص و فوق تخصص نیز انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار