رییس پلیس راهور فراجا:

نیروهای اورژانس فرشتگان نجات هستند

تهران (پانا) - رییس پلیس راهور فراجا با تبریک سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، از نیروهای اورژانس به عنوان فرشتگان نجات یاد کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای اورژانس فرشتگان نجات هستند

سردار تیمور حسینی در آیین گرامیداشت چهل و نهمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ که با حضور وزیر بهداشت در هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای اورژانس در سخت ترین شرایط انسانها بر بالین آنها حاضر می شوند و نجات بخش آنها هستند.

وی به ذکر خاطره‌ای از حضور خود در یک صحنه تصادف پرداخت و گفت: یک روز صبح زود زمستان از منزل خارج شدم تا در سطح شهر گشت بزنم که به صحنه تصادف یک موتورسیکلت رسیدم. تا با اورژانس تماس بگیرم، مددجو مچ پای من را گرفت و ملتمسانه خواهش کرد که او را تنها نگذارم. این احساس که در سخت‌ترین شرایط انسانها، مثمرثمرهستند همیشه برای نیروهای اورژانس وجود دارد.

رییس پلس راهور فراجا تاکید کرد: احساس خوشبختی این است که خداوند ما را مامور کرده تا در مسیر سلامت و نجات انسانها، فعال باشیم. درست است که کار در اورژانس ممکن است عایدی و آورده مالی نداشته باشد اما احساس خوشبختی و اجر اخروی دارد.

به گزارش وبدا، سردار حسینی با تبریک انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان وزیر بهداشت و سابقه وی در حوزه جراحی عروق و تروما، ابراز امیدواری کرد که همکاریهای مشترک پلیس و وزارت بهداشت توسعه یافته و با تحولات چشمگیر، شاهد کاهش حجم نگران کننده حوادث ترافیکی و آسیبهای ناشی از آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار