معاون حمل و نقل شهرداری تهران خبر داد:

پیگیری و نظارت شهرداری تهران بر سرویس مدارس

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت نظارت بر سرویس مدارس از سوی شهرداری پیگیری و دنبال شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و نظارت شهرداری تهران بر سرویس مدارس

محسن هرمزی در حاشیه دویست و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از مردادماه امسال جلسات مستمر و منظمی در قالب ستاد استقبال از مهر با حضور معاونت های مختلف شهرداری تهران و تمام ذی نفعان از جمله آموزش و پرورش پلیس راهنمایی و رانندگی و ... برگزار شده و مصوبات خوبی تهیه شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۴ کارگروه در قالب ستاد استقابل از مهر، گفت: در همین ارتباط موضوعات و مواردی در کارگروه‌ها تهیه و پیگیری شده است و تلاش داریم همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه شرایط خوبی را برای دانش آموزان و دانشجویان و ارتقای سطح خدمات در حوزه مترو و اتوبوس و تاکسی فراهم کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در نخستین هفته از مهرماه مترو و اتوبوس به صورت رایگان پذیرای دانش آموزان و دانشجویان خواهند بود. همچنین یکی از موضوعاتی که در کارگروه‌های اشاره شده پیگیری شده است اصلاح هندسی معابر و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی بوده است.

هرمزی به موضوع نظارت بر سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز به صورت جدی از سوی شهرداری پیگیری و دنبال شده است.

وی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش ۲۰ درصدی ترافیک خواهیم بود و در همین ارتباط نیز برنامه‌هایی برای افزایش خدمات حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس و مترو پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی از چین وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد و تعداد اتوبوس‌های فعال هم اکنون دو هزار و ۸۷ دستگاه اتوبوس است که ۱۱۰ دستگاه اتوبوس به این تعداد اضافه خواهد شد.

هرمزی همچنین در ارتباط با فعالیت مجدد دوچرخه‌های اشتراکی نیز افزود: در همین ارتباط فراخوانی برای این مسئله و فعالیت مجدد دوچرخه‌های اشتراکی اعلام شده است و بنا داریم از این ظرفیت مجددا بهره ببریم و مسیرهای دوچرخه سواری نیز به زودی بازگردانده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار