مراکز فرآهنگ سالمندان در پایتخت

تهران (پانا) - معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران گفت مرکز فرآهنگ منطقه یک به زودی فعال خواهد شد. تلاش ما بر این است که امسال در مناطق ۱۴، ۲۰ و ۱۱ نیز مرکز فرآهنگ راه‌اندازی شود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مراکز فرآهنگ سالمندان در پایتخت

به گزارش ایسنا، غلامحسین ادب با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که اغلب برای دوران سالمندی اهمیت بسیاری دارد؛ بحث اوقات فراغت است، اظهار کرد: در این خصوص مراکزی را به عنوان فرآهنگ در سال گذشته راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: فرآهنگ مرکزی برای ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به افراد سالمند و بازنشسته است که در آن فعالیت های ورزشی و خدمات آموزشی مرتبط با توانمندسازی افراد سالمند انجام می‌‎شود. ضمن اینکه خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌شود.

معاون سلامت روان و اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران در ادامه با تأکید به اینکه تکلیف شورای اسلامی شهر تهران در برنامه چهارم است که شهرداری را به توسعه مراکز مکلف کرده است، بیان کرد: در این راستا توسعه مراکز فرآهنگ در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا به امروز مرکز فرآهنگ در منطقه ۲۱ راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز ۴ مرکز دیگر راه‌اندازی خواهیم کرد. مرکز فراهنگ منطقه یک به زودی فعال خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، ادب در پایان تأکید کرد: تلاش ما بر این است که امسال در مناطق ۱۴، ۲۰ و ۱۱ نیز مرکز فرآهنگ راه‌اندازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار