سردار رادان:

عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی کل کشور معتقد است که عرصه دیپلماسی و میدان، تکمیل‌کننده هم هستند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عرصه دیپلماسی و میدان تکمیل‌کننده هم هستند

سردار سرتیپ احمدرضا رادان در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت با تقدیر از برپایی این اجلاسیه در دامغان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت، اظهار کرد: مجاهدت در غربت، نسل‌به‌نسل برای ما به یادگار گذاشته شده است.

فرمانده کل فراجا خاطرنشان کرد: قصه پررمز و راز مجاهدت در غربت و مجاهدین در غربت، قصه‌ای است که از دیرباز در کانون توجه مردم آزاده بنا نهاده شد.

وی با بیان اینکه بسیار زیباست که نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در شهر شهید امیرعبداللهیان برگزار شد، ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان، مجاهدی بود که همه ویژگی‌های یک مرد میدان و دیپلماسی را به خود اختصاص داده بود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از دیرباز و از ابتدای انقلاب، بحث حمایت از مردم مظلوم فلسطین از زمان نهضت حضرت روح‌الله(ره) و نهضت مجاهدت مردم ایران، جاری و ساری شد.

وی با بیان اینکه باید همواره از جبهه مقاومت حمایت کرد، افزود: اسرائیل، یک روزی تلاش داشت فلسطین را در اذهان عموم مردم جهان بمیراند اما امروز فلسطین در اذهان عمومی مردم زنده است.

سردار رادان بر لزوم نشر فرهنگ مقاومت تاکید و اضافه کرد: ارزش‌های جبهه مقاومت باید در همه جوامع تعمیق و گسترش یابد.

وی با بیان اینکه آثار و برکات جهاد و جبهه مقاومت باید تبیین شود، گفت: از آثار و برکات این مهم همین بس که امروز اسرائیل با حمایت آمریکا، یک سال پشت دروازه‌های فلسطین برای آزادی اسرای خود مانده است.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: عرصه دیپلماسی و میدان، تکمیل‌کننده هم هستند. میدان بدون شناخت از هنر جهادی و دیپلماسی بدون شناخت از مباحث اعتقادی میدان، راه به جایی نخواهند برد.

وی به جایگاه والای شهید امیرعبداللهیان پرداخت و اظهار کرد: شهید امیرعبداللهیان با تاسی از رهبر انقلاب و رئیس جمهور شهید، وارد عرصه دیپلماسی می‌شود که به میدان، فرمانده میدان و فرمانده فرمانده میدان اعتقاد داشته و عرصه دیپلماسی را به عرصه‌ای برای تکمیل کردن میدان تبدیل می‌کند و از همین رو برون‌داد آن «وعده صادق» می‌شود.

سردار رادان ادامه داد: پس درمی‌یابیم که دیپلماسی، میدان، اقتصاد، فرهنگ و... می‌تواند شهید امیرعبداللهیان و شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهید حسین امیرعبداللهیان، دیپلماسی را به اخلاق و ایمان پیوند زد، افزود: ایشان سیاست‌دان و سیاست‌ورز بوده و سیاست اعتقادی و اخلاقی را عمل کرده و به وزیر میدان، تبدیل می‌شود.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار