ممنوعیت تردد در محور چالوس- کرج

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت تردد در محورهای چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد در محور چالوس- کرج

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوّی ترافیکی محورهای شمالی گفت: تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال، مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی گفت: در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، حد فاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و در آزادراه تهران - شمال، مسیر جنوب به شمال، حد فاصل تونل شماره ۱۶ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل البرز، ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک سنگین به‌صورت مقطعی در آزادراه قزوین - رشت، حد فاصل کندلات تا سراوان و در محور قدیم قزوین - رشت، محدوده رودبار وجود دارد، ادامه داد: در محور هراز، محدوده سه‌راهی چلاو، مسیر رفت و برگشت و در محور فیروزکوه، مسیر جنوب به شمال، محدوده دماوند، ترافیک سنگین است.

شیرانی گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوّی هستند.

وی درباره آخرین وضعیت جوّی ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین، محدوده کمالشهر در آزادراه قزوین - کرج، محدوده مهرویلا وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوّی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار