رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر خبر داد:

تولید داروهای جدید در دستور کار هلال احمر

تهران (پانا) - رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید و عرضه 8 میلیون عدد دارو در مردادماه خبر داد و در عین حال گفت تلاش می‌شود تا سبد تولیدات دارویی هلال احمر گسترش یابد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید داروهای جدید در دستور کار هلال احمر

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت تولیدات دارویی این مجموعه گفت: شرکت داروسازی سها، داروهای قلبی عروقی، هورمونی، اعصاب و روان، آنتی‌بیوتیک‌ها، آنتی‌هیستامین، مسکن‌ها، ضد دیابت و داروهای گوارشی را به صورت جامد و مایع تولید و به بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات همواره یکی از اهداف مجموعه است. در حال حاضر، مجموعه داروسازی سها، در مردادماه بیش از 8 میلیون عدد دارو تولید و روانه بازار کشور کرده است.

عسکری ادامه داد: در خط تولیدات هورمونی این شرکت نیز  که در سایت شهید فقیهی مستقر است، برنامه تولید داروهای جدید در دستور کار قرار گرفته و مراحل تحقیق و آزمایش در حال انجام است. در حوزه تولید شربت نیز تلاش های خوبی انجام شده و در همین رابطه امروز شربت های کتوتیفن، منیزیوم هیدروکساید و آلومینیوم نیز در جمعیت هلال احمر تولید می‌شود.

سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با توسعه سبد و ظرفیت‌های تولید دارو شامل تولید داروی شیمیایی دیابت، داروهای گیاهی و نانو مکمل‌ها سعی در گسترش و ایجاد تنوع بخشی به تولیدات خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار