رییس اورژانس کشور:

مناقصه خرید ۸۰۰ دستگاه آمبولانس به‌زودی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رییس اورژانس کشور گفت در یک فرآیند برای خرید ۸۰۰ دستگاه آمبولانس جدید مناقصه برگزار خواهد شد و با کمکی که از سوی دولت انجام می‌شود بخشی از نیازها را تامین خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
 مناقصه خرید ۸۰۰ دستگاه آمبولانس به‌زودی برگزار می‌شود

جعفر میعادفر امروز چهارشنبه در بازدید از مرکز معلولین نوشیروانی بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزودی توزیع ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در سراسر کشور آغاز خواهد شد که این امر سبب تقویت ناوگان خدماتی اورژانس کشور می‌شود.

وی افزود: در مرحله بعدی برای تامین ۸۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر مناقصه برگزار خواهد شد و همه این تلاش ها بخاطر ارائه خدمات مطلوب تر به مردم است.

میعادفر با اشاره به این که در سال گذشته یک مصوبه خوبی از دولت گرفته شد، بیان کرد: بر اساس این مصوبه یک هزار دستگاه آمبولانس با استفاده از ظرفیت خیرین به مجموعه اورژانس کشور اضافه خواهد شد.

رییس اورژانس کشور ادامه داد: در روزهای گذشته همه تلاشها بر آن بود تا زائران امام حسین(ع) در پیاده روی اربعین خدمات مطلوبی دریافت کنند.

وی با اشاره به این مطلب که برای ارائه خدمات بهتر در اربعین ۱۰ بیمارستان صحرایی راه اندازی شد، گفت: پنج مرکز درمانی که در نقطه صفر مرزی ساخته شد با ظرفیت حدود ۱۵۰ تخت به زائران اربعین خدمت رسانی می کرد.

میعادفر یادآور شد: تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس هم در مرزها مستقر کردیم تا خدمات بهتری به زائران ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار