دمای هوای اهواز از ۵۰ ‌درجه می‌گذرد

تهران (پانا) - رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش دمای شهر اهواز و عبور آن از ۵۰ درجه طی فردا (۶ شهریور) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوای اهواز از ۵۰ ‌درجه می‌گذرد

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۵ شهریور) در استان‌های مازندران و گلستان بارش پراکنده و بعد از ظهر در خراسان شمالی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: در اغلب نقاط کشور جوی آرام حاکم است و روزهای سه شنبه تا جمعه (۶ تا ۹ شهریور) در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی پنج روز آینده برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس شمال و شرق بوشهر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده گاهی وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهارکرد: طی پنج روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ شهریور) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۷ شهریور) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اظهار کرد: فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۲ درجه و پس فردا اردبیل و شهرکرد با ۱۳ درجه سانتیگراد، خنک‌ ترین و اهواز طی فردا و پس فردا با بیشینه ۵۱ و ۵۰ درجه گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار