ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از دوربین های مرکز کنترل،  در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های خوشبختی ، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده های رینه ، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده فیروز کوه افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده پل سفید و  آزادراه رشت – قزوین محدوده ورودی رودبار نیز پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:  در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل ۲ تا تونل ۱ و محور بومهن – تهران محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

شیرانی با اشاره به سایر محورهای کشور گفت: در آزادراه قزوین - کرج، کرج  – تهران محدوده های حسین آباد ، پایانه شهید کلانتری ، استاندارد و حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک پرحجم اما در حال حرکت گزارش شده است.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار