فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد:

آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران

تهران (پانا)- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با تلاش همه دستگاه‌ها از قبیل وزارت راه، سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و انتظامی همه چیز برای اینکه زائران به راحتی به کشور بازگردند فراهم است.

کد مطلب: ۱۴۹۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی همه دستگاه‌ها برای تسهیل بازگشت زائران

سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از مواکب مرز شلمچه اظهار کرد: همان گونه که آمار نشان می‌دهد از امروز روند بازگشت زائران بیشتر از رفت شده اما همچنان بالغ بر یک میلیون و ۴۰۰ هزار زائر در کربلا، مسیر کربلا یا در مسیر بازگشت به مرزهای هفتگانه هستند.

وی با بیان اینکه مرز شلمچه دومین مرز پُر تردد زائران است، افزود: با تلاش همه دستگاه‌ها از قبیل وزارت راه، سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و انتظامی همه چیز برای اینکه زائران به راحتی به کشور بازگردند فراهم است.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: زائرانی که باز می‌گردند و از ناوگان شخصی استفاده می‌کنند قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند تا حادثه‌ای در پیش نداشته باشند.

سردار رادان در خصوص کشف جرایم خاطرنشان کرد: قوانین کشور عراق در رابطه با برخی داروها متفاوت است که با اطلاع‌رسانی صورت گرفته و همکاری مردم در حقیقت پیشگیری شد تا اینکه برخوردی انجام شود و چنانچه کسی که موادمخدر حتی برای مصرف داشت مجبور می‌شدیم از سفر آن جلوگیری کنیم تا آن طرف دستگیر نشود و این باعث رضایت کشور عراق بیشتر حاصل شود و امیدوار هستیم سال دیگر به هیچ عنوان شاهد این موضوع نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار