باند سارقان مسلح دستگیر شدند

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری باند سارقان مسلح خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
باند سارقان مسلح دستگیر شدند

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه برنامه دستگیری باند سارقان مسلح به خبرنگاران گفت: جرمی اگر واقع شود، پلیس با تمامی امکانات خود قادر به کشف آن است و مردم اطمینان‌ پیدا کنند که پلیس نسبت به جرم‌هایی که رخ می‌دهد، بی‌تفاوت نیست.

وی افزود: طی چند وقت اخیر یک گروه سارق مسلح در حضور ساکنین منازل وارد منزل می‌شدند، پلیس بعد از اولین مورد سرقت فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما به واسطه پیچیدگی اقدامات مجرمان و اتفاق جرم در سه استان مختلف، روند دستگیری با تاخیر مواجه شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ۶ نفر از اعضای این باند در چهار استان کشور دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: یک نفر از اعضای این باند بازداشت نشده و تحت تعقیب است. با توجه به آلامی که به مردم وارد شد، قطعا مجازات بسیار سنگین در انتظار این افراد است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه بخشی از اموال سرقتی پیدا شده است، گفت: مالخران نیز مشخص شده‌اند و باید جبران خسارت به مردم را داشته باشند.

وی در‌ پاسخ به این سوال که آیا در حین سرقت، سارقان آسیبی به مالباختگان زده‌اند یا خیر، گفت: بیمار و مجروح خیر، اما ضرب و شتم از سوی سارقان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار