معاون اول قوه قضاییه:

همه بسترهای فسادآمیز از بیکاری است

تهران (پانا) - معاون اول قوه قضاییه گفت همه بسترهای فسادآمیز از بیکاری است چرا که نفس انسان همیشه مشغله دارد و انسان را به مشغولیت وادار می‌کند و وقتی نفس مرکب شود انسان را به سرانجام بد که همان فساد است، می‌رساند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همه بسترهای فسادآمیز از بیکاری است

به گزارش قوه قضاییه، سومین جشنواره تجلیل از کارکنان ساعی زندان‌های سراسر کشور «یادبود شهید سیداسدالله لاجوردی» امروز (۲۴ مردادماه) در مجتمع فرهنگی ورزشی الغدیر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه؛ غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد. 

 خلیلی در این جشنواره بیان کرد: در حوزه زندان و زندانبانی موضوعات متکثری به ذهن می‌رسد که در یک جلسه نمی‌توان به همه آن‌ها پرداخت. 

وی با اشاره به ضرورت تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان زندان‌ها افزود: اگر بخواهیم از کارکنان تجلیل و تکریم کرده و خدمات زندانبانان را پاس بداریم باید از فعالیت‌های سازمانی و برون سازمانی این عزیزان بگوییم. کار یک ارزش و فضیلت است و آنکه می‌کوشد و تلاش دارد، ارزشمند است. 

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: این عبارت از شهید مطهری است که تکلیف شرعی، عقلی و عرفی داریم که امروز باید کار کنیم؛ لذا اگر نکوشیم و فعالیتی نداشته و اگر انبوهی از کارهای محوله را کم نمی‌کنیم به تکلیف شرعی، عقلی و عرفی خود عمل نکرده‌ایم. 

 خلیلی گفت: همه بسترهای فسادآمیز از بیکاری است چرا که نفس انسان همیشه مشغله دارد و انسان را به مشغولیت وادار می‌کند و وقتی نفس مرکب شود انسان را به سرانجام بد که همان فساد است، می‌رساند. 

وی بیان کرد: قطعا زیست اجتماعی از ضروریات زندگی است و اگر زیست جمعی نداشته باشیم حیات نداریم اگر حیات نباشد، مرده‌ایم. بزرگترین رنج بشر تنهایی است. 

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: در عرصه اجتماع باید خدمات و تکالیفی که برعهده داریم را انجام دهیم و دیگران نیز باید تکلیف خود در مقابل ما و جامعه را انجام دهند. باید حقوقی که در اجتماع برعهده داریم را به نحو احسن اجرایی کنیم. 

خلیلی گفت: امروز این همایش برگزار شده تا از افراد برتری که در سازمان زندان‌ها از دیگران بیشتر تلاش کردند و حقی برگردن ما دارند و نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم، به بهترین وجه تقدیر و تشکر کنیم.امروز آمدیم از ساعیان و تلاشگرانی که در حوزه زندان‌ها که حقوقی برگردن ما دارند، تشکر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار