در دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با رئیس قوه قضاییه مطرح شد؛

تاکید بر پیشبرد برنامه‌ها و راهکارهای تحقق شعار سال

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید متناسب با جنگ اقتصادی دشمن که علیه ملت ایران به راه انداخته از سربازان و کنشگران و فعالان اقتصادی و تولیدی در میدان حمایت کرد. اییه

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر پیشبرد برنامه‌ها و راهکارهای تحقق شعار سال

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، عصر امروز سه‌شنبه (۲۳ مرداد) با حضور در دفتر رئیس دستگاه قضا با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای دیدار کرد.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با تبریک آغاز به کار دولت چهاردهم، توفیقات این دولت را از خداوند مسالت کرد و بر ضرورت انسجام و اتحاد هر چه بیشتر قوا برای غلبه بر مشکلات و پیشبرد امور کشور و مردم تاکید کرد.

محسنی‌اژه‌ای همچنین آمادگی همه‌جانبه قوه قضاییه برای کمک به دولت چهاردهم را مورد تاکید قرار داد و با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری، موفقیت رئیس‌جمهور و دولت وی را موفقیت همه ارکان و اجزای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی همچنین با استماع برنامه‌ها و نقطه‌نظرات معاون اول رئیس‌جمهور در جهت بهبود شرایط کشور و مردم، ابراز امیدواری کرد که با تحقق برنامه‌های دولت چهاردهم و همت و تلاش مضاعف مسئولان، وضع موجود به نفع مردم تغییر کند.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار با اشاره به شرایط خطیر کشور، متذکر شد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان، نباید از پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و بهبود معیشت مردم غفلت ورزیم.

محسنی‌اژه‌ای خاطرنشان کرد: باید متناسب با جنگ اقتصادی دشمن که علیه ملت ایران به راه انداخته از سربازان و کنشگران و فعالان اقتصادی و تولیدی در میدان حمایت کرد و قطعاً دستگاه قضا هم منطبق با وظایف ذاتی خود و هم از حیث کمک به دولت چهاردهم، سربازان و کنشگران عرصه جنگ اقتصادی را تنها نمی‌گذارد.

رئیس قوه قضاییه همچنین در جریان این دیدار با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مشترک قوه قضاییه و دولت سیزدهم در راستای همفکری و همکاری فی‌مابین جهت غلبه بر مسائل و مشکلات پیش‌روی کشور و مردم، بر استمرار و قوت هر چه بیشتر فعالیت‌های این کارگروه‌های مشترک میان دستگاه قضا و دولت چهاردهم نیز تاکید ورزید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار