درجه ۳۳ شهرداری کشور در مرداد ماه ارتقاء یافت

تهران (پانا) - درجه ۳۳ شهرداری پس از بررسی مدارک ارسالی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مرداد ماه امسال از سوی وزیر کشور به استانداران ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
درجه ۳۳ شهرداری کشور در مرداد ماه ارتقاء یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، درجه شهرداری‌های بناب در استان آذربایجان شرقی و پرند در استان تهران به ۹ و درجه شهرداری‌های آبیک در استان قزوین، بردسیر در استان کرمان و زرقان در استان فارس به ۸ ارتقا یافت.

به موجب درجات ابلاغی، درجه شهرداری‌های اوز در استان فارس، بستک در استان هرمزگان، گرمی در استان اردبیل و مهاجران در استان مرکزی ‌به ۷ و درجه شهرداری فیرورق در استان آذربایجان غربی هم به ۶ ارتقا یافت.

همچنین درجه شهرداری‌های آبی بیگلو در استان اردبیل، ابوزید آباد، سین و عسگران در استان اصفهان، پل و تازیان پایین در استان هرمزگان، دیزج دیز در استان آذربایجان غربی، شرفخانه در استان آذربایجان شرقی و طاقانک در استان چهارمحال و بختیاری به ۵ ارتقا یافت.

در ادامه ارتقا درجه شهرداری‌های بالاشهر، سردشت، گروک و لمزان در استان هرمزگان، دوزین در استان گلستان، عنبران در استان اردبیل، قاسم آباد در استان خراسان رضوی، کرفس در استان همدان، لاجان در استان آذربایجان غربی و لایبید در استان اصفهان به ۴ نیز ابلاغ شد.

همچنین درجه شهرداری‌های اردیموسی، مغانسر و مرادلو در استان اردبیل و باغستان در استان خراسان جنوبی به ۳ ارتقا یافت.

به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را بعد از تایید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار