معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

جلسه آسیب شناسی طرح جدید رفت و روب پایتخت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تأیید وجود مشکلات رفت و روب در برخی مناطق شهرداری تهران گفت به زودی جلسه آسیب شناسی طرح جدید رفت و روب به پایتخت با حضور پیمانکاران برگزار خواهد شد و بی‌تردید پیمانکارانی که کوتاهی می‌کنند، باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آسیب شناسی طرح جدید رفت و روب پایتخت برگزار می‌شود

حسین نظری در آیین بهره‌برداری از ۴ میدان تره بار جدید در ۳ پهنه سطح شهر تهران گفت: از مرداد ۱۴۰۱ پویش امید و افتخار شروع شد و اکنون به ۱۳۹ امین پویش رسیدیم. پیام این پویش ها به شهروندان این است که خادمین شما در شهرداری تهران طبق برنامه در حال تلاش و خدمتگزاری هستند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و اقدامات مدیریت شهری در زمان خودش در حال به ثمر نشستن است، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار و کم برخودار است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: گرچه واگذاری زمین برای این اقدام برای شهرداران سخت است و به نوعی این عرصه ها از فعالیت اقتصادی خارج می شود؛ اما ارزش معنوی این اقدام بسیار بالاست و قطعا سطح خدمات به مردم باید افزایش یابد.

نظری در حاشیه بهره‌برداری از ۴ میدان تره بار جدید در سطح شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اعتراض شهروندان نسبت به رفت و روب در سطح شهر تهران ضمن تأیید وجود مشکلاتی در برخی مناطق شهر تهران گفت: طرحی که در مورد تجمیع پیمانکاران رفت و روب در سطح شهر تهران اجرایی کردیم با برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور پیمانکاران و سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، آسیب شناسی لازم در این حوزه انجام خواهد شد. 

وی با تأکید بر فوریت برگزاری این جلسه افزود: تجمیع قراردادها و اعلام فهرست بها در حقیقت اقدامات درستی بود که انجام شده اما باید در سطح شهر نتیجه مثبت این اقدامات را ببینیم؛ لذا در جلسه‌ای آسیب شناسی لازم برای این طرح انجام خواهد شد. 

نظری تاکید کرد: در مجموعه شهرداری تهران برای پیمانکاران کوتاهی نکردیم اما چرایی اینکه نمی‌توانند شهر را تمیز کنند موضوعی است که باید نسبت به آن پاسخگو باشند. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در چه مناطقی اعتراضات بیشتری نسبت به وضعیت رفت و روب وجود دارد، افزود: در حال حاضر در مناطق ۱۴ و ۴ وضعیت خوبی وجود ندارد، اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که این موضوع در سطح مناطق متفاوت است. 

نظری درباره شست1شوی مخازن زباله در تهران نیز گفت: قبلاً شستشوی مخازن توسط شهروندان دیده نمی‌شد اما در حال حاضر خوشبختانه این موضوع در سطح شهر برای شهروندان قابل مشاهده است علاوه بر این دستگاه‌های جدول شور وسایل تجهیزات مکانیزه در سطح شهر بیشتر دیده می‌شود بی‌تردید باید معایب طرح را شناسایی و نسبت به رفع آن و ارتقاء سطح نظافت و رفت و روب در سطح شهر تهران اقدام کنیم. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار