احراز هویت در شهرداری تهران الکترونیکی می‌شود

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران و سازمان ثبت احوال کشور با هدف بهره‌برداری از خدمات احراز هویت الکترونیکی منعقد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
احراز هویت در شهرداری تهران الکترونیکی می‌شود

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور از انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری تهران با سازمان ثبت احوال کشور، در راستای بهره برداری از خدمات احراز هویت الکترونیکی خبر داد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران افزود: این تفاهم‌نامه با پیگیری‌های دبیرخانه تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران، فی‌مابین شهرداری تهران به نمایندگی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان ثبت احوال کشور به منظور تبادل اطلاعات در راستای احراز هویت استناد پذیر و عملیاتی سازی هویت دیجیتال ایرانیان (سامانه هدا) و با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت شهروندان منعقد شده است.

به گفته وی، بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیکی هویت انفرادی، استعلام نشانی افراد و سامانه هدا در چهار سطح و سرویس های سببی و نسبی سازمان ثبت احوال کشور، ارائه و تبادل اطلاعات در رابطه با توسعه و تکمیل GIS جمعیتی بر اساس مبادله اطلاعات خانوار و خانواده از جمله زمینه‌های همکاری مشترک شهرداری تهران و سازمان ثبت احوال کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار