استقرار ۲۷۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها در اربعین حسینی

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، از استقرار ۲۷۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها جهت ارایه خدمات زائران حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ۲۷۱ دستگاه آمبولانس و ۱۰ بیمارستان صحرایی در مرزها در اربعین حسینی

جعفر میعادفر در آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران که صبح امروز (پنجشنبه) ۱۸ مرداد در محل سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم در موضوع اربعین حسینی فعالیت های موثر و ماندگار همراه با زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران صورت گرفت.

وی افزود: ساخت مراکز بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی با تمامی امکانات و تجهیزات لازم در مناطق صفر مرزی را می توان از اقدامات موثر در ارائه خدمات مناسب به زائران بر شمرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در سالهای گذشته به دلیل ضعف امکانات، زائران با گرمازدگی مواجه می شدند، گفت: خوشبختانه با احداث مراکز بهداشتی و درمانی، امیدواریم دیگر شاهد گرمازدگی زائران در مرز ها نباشیم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، میعادفر همچنین بیان کرد: ۲۷۱ دستگاه آمبولانس، ۴۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۴ دستگاه موتورلانس، ۱۴ فروند بالگرد، ۲ فروند هواپیما، ۵ واحد تعمیرگاه سیار، ۴ واحد سامانه ارتباطی، ۴ واحد آزمایشگاه سیار و ۱۰ بیمارستان صحرایی موقت در نقاط مرزی مستقر می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار