برگزاری مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس»، روایت دختران دهه هشتادی از سفر اربعین

تهران (پانا) - بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با مشارکت موسسه «مه راه» مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس» را به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین و پیاده‌روی تا حرم سید الشهدا (ع) برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس»، روایت دختران دهه هشتادی از سفر اربعین

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس»، روایت دختران دهه هشتادی از سفر اربعین به کربلاست تا مسیر رفت و برگشت آنچه دیده، شنیده، دریافت و درک کرده‌اند را در قالب‌های گوناگون محتوایی آماده و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثارشان را در دو بخش به صورت تولید محتوای رسانه‌ای در قالب گزارش، عکس، فیلم، کلیپ، موشن و پادکست و تولید محتوای مکتوب به صورت ناداستان، خاطره نویسی، سفرنامه و شعر آماده کنند.

همچنین بخش جنبی مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس» به شکل سفیران فرهنگی و موکب کوله خواهد بود. به این صورت که علاقمندان می‌توانند در کوله‌های‌شان بسته‌های کوچکی را حمل کنند و در مسیر رفت و برگشت با عنوان موکب کوله به کودکان و هم سن و سالان خودشان به صورت هدیه تقدیم کنند.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه ملی «همسفر تا اقیانوس» می‌توانند آثارشان را تا ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ به اپیلیکشن «بله» به آدرس hamsafar_ta_oghyanous ارسال و از شرایط دقیق‌تر این فراخوان مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار