انجام بیش از 22 هزار ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

تهران (پانا) - رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت طی هفته گذشته در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انجام بیش از 22 هزار ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی در این این‌باره گفت: در هفته گذشته از ششم تا ۱۲ مردادماه،  در مجموع ۲۲ هزار و ۱۰۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که سه درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را شاهد بودیم. در پی این مأموریت‌ها نیز شش هزار و ۱۹۸ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵ هزار و ۹۰۵ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند. 

وی افزود: در این مدت ۶۳ هزار و ۱۷۸ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۵۸۵ تماس مزاحم بود که یعنی معادل چهار درصد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس بوده است. 

رئیس مرکز اورژانس استان تهران گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۱۵ درصد یعنی سه هزار و ۳۴۹  مورد به حوادث ترافیکی تعلق داشت و ۱۸ هزار و ۷۵۴ مورد یعنی ۸۵ درصد از کل ماموریت ها نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی با اشاره به امداد هوایی نیز اظهارکرد: اورژانس هوایی ۹ سورتی پرواز داشته است؛ که در پی آن هشت مصدوم به مراکز درمانی و دو عضو پیوندی انتقال یافته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار