رئیس قوه قضاییه:

خون مطهر شهید هنیه آتش خشم ملت فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: خون مطهر این شهید والامقام، حماسه‌ساز می‌شود، درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و آتش خشم ملت مبارز و حماسه ساز فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‎‌سازد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
خون مطهر شهید هنیه آتش خشم ملت فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‌کند

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به این شرح است:

مِّنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوُا مَا عاهَدُوا اللّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُ

وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلوا تَبدِیلا

شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «آقای اسماعیل هنیه» که عمر بابرکت خود را در مسیر جهاد فی سبیل الله طی کرد و در این راه از تقدیم اولاد و اَحفاد خود نیز دریغ نورزید، بدون تردید برای او فوزی عظیم و فرجامی سعادتمندانه و برای ملت مقاوم و مظلوم فلسطین مایه فخر و مباهات است.

بلاشک فقدان شهید هنیه این مجاهد مخلص و آزاده، ثلمه‌ای بزرگ برای مقاومت سرافراز ملت فلسطین در برابر سفاکان و غاصبان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی خواهد بود اما به‌حول و قوه الهی خون مطهر این شهید والامقام، حماسه ساز می‌شود، افق‌گشایی می‌کند و درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و آتش خشم ملت مبارز و حماسه ساز فلسطین را در امتداد طوفان الاقصی شعله‌ورتر می‎‌سازد.

عناصر شقی، زبون و جنایتکار دخیل در به شهادت رساندن شهید هنیه بدانند خون مطهر این شهید، شور و خشم و عظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب را مضاعف گردانده و مورد عقاب و انتقام سخت قرار خواهند گرفت.

اینجانب این اقدام بزدلانه تروریستی را محکوم کرده و شهادت شهید هنیه و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان و همه مجاهدان راه حق غفران واسعه وعلو درجات مسالت می‌کنم.

روابط عمومی کل سپاه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد و اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در متن اطلاعیه آمده است: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از آن، در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، فردا پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار