اجرای طرح ضربتی برخورد با عطاری‌های غیرمجاز در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر و ۴۶ هزار قرص غیرمجاز از عطاری‌های متخلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ضربتی برخورد با عطاری‌های غیرمجاز در تهران

سرهنگ حسین باباپور با اشاره به اجرای طرح برخورد با عطاری‌های متخلف در پایتخت گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی درباره اقدامات مشکوک چند عطاری در سطح شهر، طرح بازدید و برخورد با این واحدهای صنفی در دستور کار همکاران من قرار گرفت. 

وی افزود: در جریان اجرای این طرح از ۲۸ عطاری غیرمجاز بازرسی شد که در مجموع ۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و بیش از ۴۶ هزار انواع قرص‌ها و داروهای غیر مجاز کشف شد. همچنین  ۲۸ نفر که از مالکان عطاری‌ها هم که به فروش مواد مخدر مشغول بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات اقلام کشف شده ادامه داد: در بازرسی از این واحدها، سه کیلو و ۳۲۷ گرم موادمخدر، ۱۴ کیلو و ۹۱۵ گرم شربت تریاک، ۲۳ کیلو و ۶۴۴ گرم شربت متادون، ۱۱ کیلو و ۵۳۰ گرم گرز خشخاش، ۲۵۰ گرم شربت ترامادول و ۴۶ هزار و ۶۰ عدد انواع قرص‌های حاوی مخدر و لاغری حاوی روانگردان کشف و ضبط شد.

باباپور گفت: متاسفانه مصرف برخی داروهای لاغری اخیرا بسیار باب شده است؛ این قرص‌ها تحت عنوان گلوریا، آلفا اسلیم، بک اسلیم، اسلیم فیت و بریکتون و... به متامفتامین یا همان شیشه آغشته بوده و به شدت اعتیادآور هستند.

وی به جوانان توصیه کرد که به خاطر از دست دادن چند کیلو از وزن خود، به هر روشی روی نیاورند و فریب تبلیغات را نخورند زیرا مصرف این مواد می تواند زیان های جسمی و روحی بسیاری را در افراد ایجاد کند که قابل جبران نخواهد بود. همچنین به خانواده ها هشدار می دهم که قطعا درباره این مواد و قرص ها با فرزندان خود صحبت کنند و آنها را از مضراتش مطلع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار