معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

صدور ۲.۵ میلیون برگ جریمه برای تخلفات ساکن در تهران

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به لزوم ایجاد پارکینگ‌های بیشتر در پایتخت گفت در سه ماهه امسال، دو میلیون و ۵۰۰ هزار برگ جریمه به دلیل تخلفات ساکن در تهران صادر شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۲.۵ میلیون برگ جریمه برای تخلفات ساکن در تهران

سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به تخلفات رانندگی ساکن گفت: در سال گذشته همکاران من حدود ۱۱ میلیون اعمال قانون در خصوص تخلفات ساکن مانند تخلفات زیر تابلویی، تخلفات مربوط به پارک در پیاده رو و توقفات دوبله یا همان تخلفات ساکن انجام دادند.

وی افزود: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال گذشته نیز بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار فقره اعمال قانون در بحث تخلفات ساکن داشتیم. این رقم ها بسیار بالاست و نشان می‌دهد که باید درباره رفع و برطرف کردن این تخلفات که باعث ایجاد ترافیک های تصنعی می‌شود؛ برنامه جدی داشت. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : در حال حاضر  حدود یک و نیم درصد افزایش برخورد با تخلفات ساکن را در سطح شهر تهران داشته‌ایم. این اعداد و ارقام و آمار نشان دهنده این است که ما باید فضای پارک برای خودروها را فراهم کنیم تا میزان این تخلفات کاهش یابد.

کشیر گفت: با مقایسه آمار سه ماهه ابتدایی امسال با نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته می توان نتیجه گرفت حدود سه درصد افزایش برخورد با تخلفات ساکن را داشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار