افتتاح مرکز جدید «پویاشهر» ویژه کودکان کار پایتخت

تهران (پانا) - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح سی و نهمین مرکز استعدادیابی، توانمندسازی و آموزشی پویاشهر ویژه کودکان کار پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز جدید «پویاشهر» ویژه کودکان کار پایتخت

سید محمد نقیب در این باره گفت: سی و نهمین مرکز پویاشهر ویژه استعدادیابی، توانمندسازی و آموزش کودکان کار پایتخت امروز سی‌ام تیر ماه با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه ۱۸ در این منطقه افتتاح می شود.

وی افزود: بیش از ۷۰۰۰ کودک کار و خیابان در مراکز «پویاشهر» سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران تحت آموزش و توانمندسازی هستند و با افتتاح سی و نهمین مرکز «پویاشهر» پایتخت واقع در منطقه ۱۸، گام بلند دیگری در راستای ساماندهی کودکان کار و خیابان کلانشهر تهران برداشته خواهد شد.

نقیب ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال ۱۴۰۳ برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان کار در مدارس پویاشهر شهرداری تهران اجرا شود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به دسته بزرگ عزاداری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام (۷۵۰ نفر از کودکان کار و خیابان) در میدان آزادی گفت: این برنامه از بیست و نهم محرم تا پنجم صفر ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، نقیب افزود: ویژه برنامه «چلچراغ آرزوها» از دیگر برنامه‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای کودکان مدارس «پویاشهر» است که در میدان آزادی برگزار خواهد شد و در نظر داریم ۴۰ آرزوی کودک کار و خیابان مدارس «پویاشهر» با کمک خیرین، گروه‌های مردمی و گروه‌های جهادی برآورده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار