عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سردرگمی شهروندان از نبود دستگاه‌های کارتخوان بلیت در خطوط تندوری اتوبوس

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از نبود دستگاه‌های کارتخوان بلیت در خطوط تندروی اتوبوس گلایه کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سردرگمی شهروندان از نبود دستگاه‌های کارتخوان بلیت در خطوط تندوری اتوبوس

ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تماس‌های زیادی درباره فعالیت اتوبوس‌های خطوط تندرو داشتیم و در جلسات گذشته برخی از اعضا نیز در این زمینه تذکر دادند، گفت: دستگاه‌های کارتخوان در برخی ایستگاه‌ها یا وجود ندارند و یا فعالیت نمی‌کنند و مردم نمی‌توانند با کارت بلیت هزینه را پرداخت کنند و این در حالیست که در خطوط اصلی تندرو مثل میدان راه آهن تا تجریش که یکی از مهمترین خطوط است و بیشترین حجم مسافران را دارد، این خرابی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی شهروندان می‌خواهند هزینه کرایه را واریز کنند تا مدیون نباشند؛ چراکه راننده‌ها هم حق دریافت پول نقل را ندارند و مردم نیز پول نقد به همراه ندارند، افزود: جلسه گذشته که مدیرعامل سازمان فاوا به شورا آمد گفت که این مسئولیت بر عهده آنها نیست چراکه خرید امکانات با معاونت حمل و نقل و ترافیک است و در مورد خرید این امکانات و نصب آنها اطلاعی نداریم و این در حالی است که  شهرداری تهران مدعی است هوشمندسازی را توسعه داده؛ اما در خطوط تندرو دستگاه‌ها موجود نیست و از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریعتر این دستگاه‌ها را نصب و مشکل را حل کند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه بر اساس آنچه پرسیدیم گفتند قطعی دستگاه‌ها نادر است، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی باید دستگاه ها را نصب کند و گزارش آن را سریعتر تهیه و ارائه کند. هم فاوا و هم شرکت واحد از هم در این مورد گلایه داشتند. ما تذکر کتبی می دهیم که موضوع را حل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار