معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت:

مراقب خلوتی معابر تهران باشید

تهران (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در حالی که از روان بودن ترافیک پایتخت خبر داد، از رانندگان خواست این خلوتی باعث سرعت غیرمجاز آنها نشود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مراقب خلوتی معابر تهران باشید

سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز تهران گفت: امروز پنجشنبه (۱۴ تیر) در تهران شاهد هستیم که بسیاری از معابر خلوت هستند و تقریبا در هیچ معبری، ترافیک سنگین وجود ندارد؛ اما این خلوتی معابر باعث شده سرعت برخی رانندگان از حدمجاز بیشتر شده و حوادثی را رقم بزند. همچنین ممکن است خواب آلودگی نیز خطر ایجاد کند.

وی افزود: یکی از حوادثی که امروز شاهدش بودیم، ساعت ۶ صبح در خیابان آزادی تقاطع خیابان رودکی و رو به روی مرکز پلیس راهور تهران بزرگ رخ داد. در این حادثه راننده یک پژو ۲۰۷، خودروی خود را روی جدول و گذرگاه میانی خیابان انداخت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: علت این حادثه خواب آلودگی راننده اعلام شد. خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و تنها کمی ترافیک ایجاد کرد. 

کشیر افزود: به همه رانندگان توصیه می کنم علاوه بر رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی، پس از استراحت کامل پشت فرمان بنشینند که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار