وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

تهران (پانا) - اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد تا ظهر شنبه (۱۶ تیرماه) در بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال گرد و خاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران

بر پایه واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران تا ظهر شنبه (۱۶ تیرماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در ساعت‌های بعد از ظهر و شب در نیمه شمالی گاهی افزایش ابر و در بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال گرد و خاک موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا جمعه (۱۳ تا ۱۵ تیرماه) به دلیل کاهش ناپایداری جو، کاهش نسبی حرکت توده هوای موجود روی استان و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی در نواحی پر تردد شهری به ویژه ازن و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون مورد انتظار است.

از عصر شنبه تا دوشنبه (۱۶ تا ۱۸ تیرماه) با گذر امواج ضعیفی از روی استان، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط نیمه شمالی گاهی رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است از فردا تا جمعه افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴  تیرماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۵ تیرماه) کمی ابری و وزش باد، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار