فراخوان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برای شناسایی ایده‌های نوآورانه

تهران (پانا) - مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برای جمع‌آوری و شناسایی ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی فراخوان داد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی برای شناسایی ایده‌های نوآورانه

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: «این فراخوان عمومی با عنوان «سرنخ» و با هدف شناسایی افراد دارای ایده‌های نوآورانه در حوزه پزشکی قانونی برگزار می‌شود، لذا از تمامی علاقه‌مندان، پژوهشگران، مخترعان، فعالان رشته های های علمی مرتبط و دانشجویان این حوزه و حوزه‌های مربوط دعوت به عمل می‌آید تا با شرکت در این رویداد، ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه دهند.

فراخوان مرکز تحقیقات فرصتی مهم برای شناسایی و بهره‌گیری از خلاقیت‌های پژوهشگران است و به ارتقای سطح سلامت و عدالت در جامعه کمک می‌کند. جذب و حمایت مادی و معنوی از ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه، فناورانه و اشتغال آفرین و همچنین جهت دهی مناسب آنها به سمت اولویت های راهبردی کشور، زمینه تولید و تجاری سازی محصولات دانش بنیان و نهایتاً استقلال و خودکفایی کشور را فراهم خواهد کرد.

در قالب این فراخوان ایده‌ها و طرح‌هایی که در قدم های ابتدایی صرفاً طرح‌های ذهنی هستند؛ با توجه به برنامه حمایتی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تبدیل به کسب و کارهایی درآمدزا و مولد خواهند شد.

بر اساس این گزارش مهم ترین محورهای فراخوان مرکز تحقیقات پزشکی قانونی عبارتند از:

*علوم تشخیصی و آزمایشگاهی

*علوم تشریح و صحنه جرم

*معاینات بالینی

*کمیسیون‌های پزشکی

*آسیب‌های اجتماعی

در خصوص جوایز و حمایت‌ها این فراخوان نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*حمایت مالی: تا سقف ۱ میلیارد تومان برای تجاری‌سازی

*جایزه نقدی: ۵۰ میلیون تومان

*همکاری: امکان همکاری با مرکز تحقیقات پزشکی قانونی

*سرمایه‌گذاری: امکان سرمایه‌گذاری و فروش محصول

زمانبندی و نحوه شرکت در فراخوان

مهلت ثبت‌نام در این فراخوان و ارسال طرح و ایده تا تاریخ ۲۲ تیرماه است.

همچنین علاقه مندان می توانند برای شرکت در این فراخوان، به وبگاه b2n.ir/lmrc مراجعه کرده و طرح یا ایده‌ خود را ثبت کنند. امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و جزئیات فراخوان از طریق این وبگاه فراهم است.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی بازوی تحقیق و توسعه سازمان پزشکی قانونی کشور و تنها مرکز تحقیقاتی فعال در حوزه پزشکی قانونی در کشور است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار