جلسه پلیس درباره تأمین و نظم امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم

تهران (پانا)‌ - جلسه برگزاری تامین و نظم امنیت مراسم عزاداری دهه اول محرم به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پلیس درباره تأمین و نظم امنیت عزاداری‌های دهه اول محرم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم  و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: یکی از رسالت های سازمان انتظامی، بحث تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان با فراهم سازی زیرساخت های لازم باید بستر مناسب برای تربیت دینی و اخلاقی کارکنان را فراهم کند لذا تربیت دینی و معنوی در نتیجه حضور در محضر علمای دینی برقرار می شود.

وی با تاکید بر ترغیب کارکنان برای حضور حداکثری در این مراسم معنوی، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین انسجام های اجتماعی به دلیل مشارکت و هم گرایی مردم و جوانان در ایام محرم در تکیه ها و حسینیه ها شکل می گیرد و به نوعی باعث کاهش  آسیب های اجتماعی بوده و این نیز از خصوصیات بارز و برکات این ماه پر برکت است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)  با نظم و  امنیت کامل در سطح کشور همچون سال های گذشته برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار