فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

تقدیم ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر تا به‌حال، حدود چهار هزار شهید ‌و ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر

سردار احمدرضا رادان در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، گفت: تقریبا سراسر جهان درگیر موضوع مواد مخدر است و وجود میلیون‌ها نفر مصرف‌کننده ‌و آسیب دیده ناشی از مواد افیونی، نشان از این دارد که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به دلیل اعتیاد به این بلای خانمان‌سوز است.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر تا به‌حال، چهار هزار شهید ‌و ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و همگان باید بدانند که اگر امروز خون شهدا و جانفشانی سربازان این مرز و بوم نبود، باقی کشورهای دنیا و به صورت خاص کشورهای اروپایی بیشتر درگیر مواد مخدر و بحران ناشی از آن بودند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز آثاری از کاهش کشت مواد مخدر وجود ندارد، بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین عوامل عدم کاهش کشت مواد مخدر در کشور همسایه ما، به دلیل حضور دو دهه‌ای آمریکاییان بوده است.

رادان با خاطرنشان کردن این موضوع که استکبار جهانی به‌جز نابودی ‌و تباهی چیزی برای دیگر کشورها نمی‌خواهد، عنوان کرد: آن‌ها با تبلیغات و عملیات روانی سعی در تطهیر حضور خود دارند، اما می‌بینیم در کشور ما چطور همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا بخشی از امر مبارزه با مواد مخدر برعهده بگیرند.

رادان خاطرنشان کرد: اگر این تلاش‌ها نبود، درگیری‌های بیشتری با مواد مخدر داشتیم و جوانان ما مورد تهدید جدی‌تر قرار می‌گرفتند.

فرمانده فراجا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به عدم همراهی دیگر کشورها با جمهوری اسلامی ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر، گفت: تحریم‌ها باعث شده تا در امر مبارزه با مواد مخدر نقصان‌هایی به وجود آید، اما تحریم‌کنندگان ایران باید بدانند دود این کار به چشم خودشان می‌رود.

وی تاکید کرد: اگر این تحریم‌ها برداشته شود، بیشترین سود شامل افرادی می‌شود که ما را تحریم کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار