نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین‌ اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان که ۳۱ فروردین امسال از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد

به‌ گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ علی محمودی اظهار کرد: متقاضیانی که موفق به شرکت در این آزمون شده‌اند، می‌توانند از عصر روز سه‌شنبه (یکم خرداد) برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و در پروفایل خود در بخش آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، نتیجه این آزمون را مشاهده کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: از آن دسته از داوطلبانی که در آزمون یادشده و بر اساس کارنامه صادره، حد نصاب آزمون کتبی را کسب کرده و به‌عنوان برگزیدگان 3 برابر ظرفیت پذیرش معرفی شده‌اند برای ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت‌نام، دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تطبیق و صحت مدارک به مرحله بعدی راه یافته و در غیر این صورت یا در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین‌شده، مردود تلقی خواهند شد.

۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تامین‌ اجتماعی که فروردین امسال برگزار شد برای استخدام پیمانی در 4 هزار و ۷۰۷ شغل/ محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا 3 ماه آینده انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار