سخنگوی پلیس خبر داد؛

دستگیری عضو ارشد داعش در کرج

تهران (پانا) - سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عضو ارشد داعش در کرج

سردار سعید منتظرالمهدی از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» عضوِ ارشد و سرتیمِ عملیاتِ تروریستیِ داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان کرد: در پی اشراف اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناسایی تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماس به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشد داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.

photo_2024-04-06_07-43-07

به گزارش خبرگزاری پلیس این مقام ارشد انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیات جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان ۳ نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند‌. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین 8 نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی درخصوص نحوه اقدامات و ارتباطات این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار