راه ارتباطی ۱۱ روستای معمولان مسدود شد

تهران (پانا) - سرپرست فرمانداری معمولان گفت‌ راه ارتباطی ۱۱ روستای شهرستان معمولان مسدود شد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
راه ارتباطی ۱۱ روستای معمولان مسدود شد

محمد ناظری‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت این شهرستان پس از بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: راه ارتباطی ۱۱ روستای منطقه پشت‌تنگ در این شهرستان مسدود شده‌ است.

وی با بیان اینکه محور گم‌گمه، راه ارتباطی شش روستا و محور ذق برفی راه ارتباطی پنج روستا در منطقه پشت‌تنگ معمولان است، اضافه کرد: جاده دسترسی و پل‌های موقت این دو محور دچار آب‌شستگی است و امکان تردد در این مناطق وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: محورهای مسدودشده این شهرستان نیاز به پل و لوله دارد که در حال پیگیری و رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم تا این محورها در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

ناظری افزود: ریزش سنگ در جاده معمولان به پلدختر در چندین نقطه رخ داده بود که با حضور اکیپ‌های راهداری پاک‌سازی و ریزش‌برداری شد.

وی گفت: ریزش سنگ در محورهای روستایی لیت‌بر و زیرانبار به داخل جاده رخ داده‌است که هماهنگی لازم با راهداری برای پاک‌سازی این محورها انجام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: راه ارتباطی تعدادی دیگر از روستاهای این شهرستان که روز گذشته به‌دلیل جاری‌شدن بالا آمدن دبی رودخانه‌ها مسدود شده بود با اتمام بارندگی بازگشایی شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار