معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:
طرح همیار پلیس یک طرح هویتبخش به دانشآموزان است
تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح همیار پلیس با هدف اثرگذاری، طرحی حائز اهمیت است، عنوان کرد: طرح همیار پلیس از جمله طرحهای هویتبخش به دانشآموزان است، زیرا دانشآموز را به یک کنشگر فعال تبدیل میکند.
![طرح همیار پلیس یک طرح هویتبخش به دانشآموزان است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/oEiMiDupBH4G/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHKbd-gCprk0ssAIKXaKdntA,,/13971222000841_Test_PhotoN.jpg)
نشست آماده باش نوروزی همیاران پلیس ۱۴۰۳، پیش از ظهر امروز در محل ستاد پلیس راهور فراجا و با حضور حجتالاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سرهنگ سیروس حسینزاده، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا و تعدادی از دانشآموزان همیار پلیس برگزار شد.
حجتالاسلام پورثانی در این نشست با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان دکترین وزارت آموزش و پرورش تنوع موقعیتهای یادگیری را به عنوان ویژگی خود قرار داده است، اظهار کرد: تنوع موقعیت یادگیری یعنی دانشآموز فقط در کلاس درس و با کتاب درسی رشد نمیکند، بلکه در محیطهای دیگر نظیر اجتماعات گوناگون، مساجد و منزل نیز باید تربیت شود و رشد پیدا کند.
وی افزود: همچنین در سند تحول بنیادین مدرسه کانون تربیتی محله است و دانشآموز باید در آن فعال باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح همیار پلیس از جمله طرحهای هویتبخش به دانشآموزان است، زیرا دانشآموز را به یک کنشگر فعال تبدیل میکند و این همان چیزی که سند تحول از برنامهریزان حوزه آموزش و پرورش میخواهد.
پورثانی در پایان تاکید کرد: به طرح همیار پلیس به عنوان یکی از مظاهر هویتبخشی فعالیت اجتماعی دانشآموزان نگاه میکنیم و تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و درست آن بهکار خواهیم برد.
ارسال دیدگاه