خزانه‌دار شورای شهر تهران:

مالیات 1400 میلیارد تومانی برای خانه‌های خالی حرام است

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران با بیان اینکه مجلس در سال قبل مصوبه‌ای برای شناسایی خانه‌های خالی داشت، گفت درآمد ناشی از این مصوبه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده اما مالیات هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ۶۳ هزار خانه خالی حرام است و در شأن جمهوری اسلامی نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مالیات 1400 میلیارد تومانی برای خانه‌های خالی حرام است

حبیب کاشانی در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجلس در سال قبل مصوبه‌ای برای شناسایی خانه‌های خالی داشت، اظهار کرد: درآمد ناشی از این مصوبه ۵۰ هزار میلیارد تومان بوده اما به اعتقاد بنده مالیات هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ۶۳ هزار خانه خالی حرام است و در شأن جمهوری اسلامی نیست.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه اطلاعات این خانه‌ها دروغ است، خاطرنشان کرد: گفته‌اند که اگر مبالغ پرداخت نشود مالکان ممنوع‌الخروج خواهند شد؛ لذا درخواست می‌کنیم که شناسایی و کسب اطلاعات و آمار توسط شهرداری که نیروهای زیادی برای شناسایی دارند، انجام شود.

وی تأکید کرد: مردم شرایط معیشت خاص خود را دارند و تقاضا می‌کنم که با روند بهتری دنبال شود؛ شاید رقم ۳۰ میلیون تومان جریمه برای کارشناس رقم چندانی نباشد اما برای مردم که با مشکلات معیشتی رو به‌رو هستند، رقم زیادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار