قدردانی خزانه‌دار شورای شهر تهران از پخش یک برنامه قرآنی در تلویزیون

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران از پخش برنامه تلویزیونی محفل که در آستانه افطار از تلویزیون پخش می‌شود به‌دلیل نشان دادن استعدادهای جوانان و نوجوانان تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی خزانه‌دار شورای شهر تهران از پخش یک برنامه قرآنی در تلویزیون

حبیب کاشانی، عضو شورا در یکصد و چهلمین جلسه شورای ششم، ضمن تقدیر و تشکر از برنامه تلویزیونی «محفل» که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان از رسانه ملی پخش می‌شود، اظهار کرد: برنامه «محفل» یک برنامه بسیار جامع و کامل است، این برنامه برای من به عنوان یک معلم با سابقه چهل سال تدریس بسیار جالب بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور اساتید برجسته و مجری توانای برنامه به معنای یک دریچه و نگاه تازه در رسانه ملی است، تاکید کرد: جای این قبیل برنامه‌ها و گویش‌های مهربانانه در تلویزیون خالی بود، ضمن اینکه پوشش حضار این برنامه نیز برای جوانان جالب توجه است؛ لذا وظیفه خود می‌دانم از نگاهی که در این برنامه به توانایی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان شده اعم از دختر و پسر و نیز حضور قاریان و حافظان ممتاز قرآن حافظان قرآن از مسئولین برنامه و سازمان صدا و سیما به ویژه شبکه سوم سیما تشکر ویژه کنم.

کاشانی در پایان بیان کرد: امروز برنامه محفل نشان می‌دهد که در کشور ما چه استعدادهایی وجود دارد و این استعدادها قابل کشف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار