عضو شورای شهر تهران:

سازمان بازنشستگی از سال ۹۶ زیر تیغ است

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمانی همچون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران که کارهای بزرگی در آن رخ می‌دهد فاقد اشکال نخواهد بود، گفت آقایان ۴ سال این مجموعه را محل انتصاب افرادی کردند که هیچ شناختی از قانون تجارت و شرکت‌داری نداشتند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بازنشستگی از سال ۹۶ زیر تیغ است

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز (۲۷ فروردین‌ماه) طی تذکری در صحن علنی شورا ضمن اشاره به وضعیت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از اتفاقاتی که بر این سازمان حادث شده اظهار نگرانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از سال ۹۶ زیر تیغ قرار دارد، گفت: آقایان همیشه مدعی نخست پاسخ بدهند که سازمان بازنشستگی را چگونه تحویل گرفتید و چگونه تحویل دادند؟ سازمان بازنشستگی قبل از سال ۹۶ در اوج بود و بررسی کنید که میزان رضایت بازنشستگان در چه حدی بود و بعد از آن چگونه شد؟

علوی با تاکید بر اینکه یک سازمانی همچون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران که کارهای بزرگی در آن رخ می‌دهد، فاقد اشکال نخواهد بود، گفت: آقایان ۴ سال این مجموعه را محل انتصاب افرادی کردند که هیچ شناختی از اجرای قانون تجارت و شرکت داری نداشتند و بعد نتیجه آن وضعیت امروز شده است. ما برای افرادی که سازمان بازنشستگی را به این روز انداختند چه کاری کردیم؟ آقای مالکی این را توضیح دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار